Firma: Alert Media Communications
Region: Warszawa
Stanowisko: Account Manager
Wymagania:
• minimum trzyletnie doświadczenie w agencji PR (preferowane projekty Brand PR w obszarze FMCG)
• wykształcenie wyższe
• doświadczenie w prowadzeniu projektów dla klientów korporacyjnych
• pogłębiona i świeża wiedza o mechanizmach i narzędziach public relations
• umiejętność projektowania i wdrażania strategii komunikacyjnych
• doświadczenie w zarządzaniu zespołem projektowym
• bardzo dobra znajomość języka angielskiego
• bardzo dobra znajomość obsługi programów z pakietu MS Office: Word, Excel, Power Point
• samodzielne prowadzenie kluczowych projektów agencji
• opracowywanie strategii komunikacji marek i ich wdrażanie
• zarządzanie relacją z klientem
• w razie potrzeby współuczestnictwo w zarządzaniu komunikacją kryzysową
• stały monitoring branży klienta
Oferujemy:
- duży zakres samodzielności
- ciekawe, rozwijające projekty komunikacyjne
- szeroką ofertę szkoleń wewnętrznych
Kontakt: Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres e-mail: praca@alertmedia.pl. W tytule maila prosimy wpisać oznaczenie „Account Manager”.
Do zgłoszeń prosimy dołączyć klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw nr 133, poz.883).
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia.